Často kladené otázky

Čo je internetový obchodný portál www.zlavomax.sk a čo mi ponúka?
Aké zľavy budete pravidelne pridávať?
Mám záujem o využitie aktuálnej ponuky. Je nutné sa vo vašom systéme registrovať?
Som registrovaný, čo ďalej?
Je moja objednávka záväzná?
Ste si naozaj istý, že zľavy 40-90% sú naozaj reálne?
Čo sa stane ak o ponuku neprejaví záujem dostatočný počet ľudí?
Sú moje peniaze a údaje o karte pri platbe v bezpečí?
Kúpil som si Kupón, ako ho využijem?
Kedy a kde môžem Kupón využiť?
Je možné Kupón darovať?
Je možné Kupóny nejakým spôsobom kombinovať?
Za Kupón som zaplatil, ale neprišiel mi v stanovenom termíne. Čo sa deje?
Mám firmu a rád by som na vašej stránke prezentoval svoje produkty. Čo mám pre to spraviť?

Čo je internetový obchodný portál www.zlavomax.sk a čo mi ponúka?

Internetový obchodný portál www.zlavomax.sk je miesto, kde je v pravidelných intervaloch zverejňovaná aktuálna bezkonkurenčná ponuka na rôzne produkty rôznych spoločností s výraznými zľavami, v niektorých prípadoch až do 90%. Prostredníctvom www.zlavomax.sk si môže každý jeden návštevník stránky zakúpiť Kupón so zľavou, ktorý si neskôr uplatní u nášho zmluvného partnera.

Aké zľavy budete pravidelne pridávať?

Všetky zľavy budú vyberané s dôrazom na ich kvalitu. Zľavy sa budú týkať predovšetkým služieb z oblastí wellness, hotelierstvo, gastronómia, relax, cestovný ruch, kultúra, šport, a mnoho ďalších.

Mám záujem o využitie aktuálnej ponuky. Je nutné sa vo vašom systéme registrovať?

Áno, pred objednaním kupónu je nutné sa v našom systéme registrovať. Zákazníci sa u nás registrujú z viacerých dôvodov. Na uvedený e-mail Vám bude zasielaná informácia o aktuálnom stave Vašej objednávky. Po potvrdení platby a aktivácii ponuky, Vám bude do účtu pripísaný Kupón na jeho vytlačenie.

Som registrovaný, čo ďalej?

Každý registrovaný zákazník má možnosť využitia aktuálnej ponuky. Objednávka je veľmi jednoduchá. Stačí kliknúť na ikonu „Kúpiť“, ktorá je vždy pri aktuálnej ponuke a postupne prejsť jednoduchým nákupným procesom na základe našich inštrukcií. Po záväznom objednaní kupónu a zvolení spôsobu platby kartou, budete automaticky presmerovaný na platobnú bránu ČSOB banky kde zadáte potrebné údaje a ukončíte svoj nákup. Je nutné proces uskutočniť až po návrat na hlavnú stránku portálu www.zlavomax.sk, kde budete informovaný o úspešnom dokončení objednávky. V opačnom prípade sa môže stať, že systém platbu nezaregistruje. V prípade, že ste si zvolili platbu prevodom, údaje o úhrade Vám budú zaslané hneď ako bude zľava aktivovaná.

Je moja objednávka záväzná?

Áno, stlačením ikony „Záväzne objednávam“ je Vaša objednávka záväzná. Náš systém kontroluje nedokončené objednávky a zistením zneužívania portálu www.zlavomax.sk, bude Vaša emailová adresa (IP Adresa) blokovaná pre ďalšie použitie.

Ste si naozaj istý, že zľavy 40-90% sú naozaj reálne?

Áno, sme. Našu stránku navštevuje veľký počet ľudí, čo je zaujímavé pre firmy, ktoré poskytujú zľavy na svoje produkty. Uvedomujú si možnosti, ktoré ponúka kolektívne nakupovanie. Pre firmu je podstatné mať veľa spokojných zákazníkov a preto dokážu ísť s cenou takto extrémne nízko.

Čo sa stane ak o ponuku neprejaví záujem dostatočný počet ľudí?

Každá jedna ponuka, ak to vyslovene nie je určené inak, je ohraničená minimálnym počtom nákupov, po ktorom sa zľava aktivuje. V prípade, že o ponuku neprejaví záujem dostatoční počet ľudí, ponuka zostáva neaktívna. O peniaze samozrejme neprídete a zostávajú na Vašom účte. Všetky transakcie prebiehajú vyslovene až po aktivácii ponuky, na čo dávame pokyn banke my. Peniaze sú do tohto momentu na účte len rezervované. Takisto pokyny na úhradu, v prípade platby prevodom, prídu na Vami uvedený e-mail až po aktivácii zľavy.

Sú moje peniaze a údaje o karte pri platbe v bezpečí?

Áno, maximálne. Všetky operácie prebiehajú na zabezpečených platobných bránach jednotlivých bánk. My k Vašim údajom nemáme absolútne žiadny prístup.

Kúpil som si Kupón, ako ho využijem?

Kupón je možné využiť vždy podľa inštrukcií, zverejnených pri jednotlivých ponukách.

Kedy a kde môžem Kupón využiť?

Časový horizont a adresa využitia Kupónu sú vždy uvedené jednak v konkrétnej ponuke zverejnenej na stránke www.zlavomax.sk alebo priamo na doručenom Kupóne.

Je možné Kupón darovať?

Áno, Kupón je možné darovať aj tretej osobe, v prípade ak pri zverejnenej ponuke nie je určené inak.

Je možné Kupóny nejakým spôsobom kombinovať?

Nie, bohužiaľ nie. Jeden Kupón platí vždy iba na jednu konkrétnu zverejnenú ponuku, na základe ktorej ste si Kupón zakúpili.

Za Kupón som zaplatil, ale neprišiel mi v stanovenom termíne. Čo sa deje?

Každý jeden Kupón je vystavený až po pripísaní určenej sumy na náš účet, príp. po doručení informácie z banky, že túto sumu môžeme v najbližšom čase očakávať. Prípadný problém na strane banky alebo iný dôvod pre ktorý sa platba zdržala, môže mať za následok nevystavenie Kupónu. V každom prípade nás určite kontaktujte na adrese info@zlavomax.sk a tento problém spoločne vyriešime.

Mám firmu a rád by som na vašej stránke prezentoval svoje produkty. Čo mám pre to spraviť?

Neváhajte a kontaktujte nás na adrese obchod@zlavomax.sk s konkrétnou požiadavkou a my sa postaráme o to, aby Vaša prezentácia na našich stránkach bola maximálne úspešná.

Nájdete nás aj na Facebooku
Pre firmy
Chcete aby sa o Vašich produktoch dozvedeli tisícky nových zákazníkov? Kontaktujte nás na obchod@zlavomax.sk alebo použite kontaktný formulár.